tisdag 21 april 2009

Fått tummen ur

Oj det var ett par dagar sedan jag bloggade senast. Får skylla på att jag haft så jäkla mycket att göra på jobbet. Har kört järnet sedan i fredags med en migrering från Lotus Notes/Domino till Exchange. Men nu börjar det lugna ner sej. Om jag orkar så ska jag skriva några rader om migreringen, och kanske bjuda på några generaltabbar...
Idag har jag i alla fall fått tummen ur och bytt till sommardäck på goffen. Kan väll säga att jag börjat bli lite feg, förut bytta jag alltid innan påskhelgen. Men det kan ju också bero på att jag flyttat till norrland. Förra året snöade det för tusan långt inne i Maj.
Som om inte det var nog för en klenfis med hosta, halsont och snuva, så jag jag tvättat, och dammsugit. ööö ja inte bilen då, utan kläder och golvet.

1 kommentar:

Mattias, NiTRO.SE sa...

gött att ha de gjort..

Alla verkar överge "Lotus Notus"´(som en del anvädnare säger). Inte så konstigt kanske.. :)