fredag 30 januari 2009

Fredag

"Fredag och snart får jag gå hem" ungefär skrev en jobbarkompis på MSN. Jag kontrade med att det snart är måndag 06:00 och klockan ringer. Pessimist tyckte hon, men vadå det är ju dagens sanning.
Jag var så fruktansvärt sugen på ett par bira idag, men jag har slut på tyskölen. Och gå in på systemet en fredag lockade inte. Jaja nu sitter jag i alla fall hemma i soffan och smuttar på en lite Whiskey. Håller på och bränner ett par konsert musikDVD som jag ärligt har hyrt på piratbåten. Så snart är det "livekonsert" i Grevbo igen. Apropå konsert, jag har spanat på "Peace And Love" sidan lite. Jag tror inte att jag ska köpa pass för alla dagar men Volbeat är ett måste!!! Om det är någon som har lust att haka på så är det bara att höra av sig.

1 kommentar:

Jimmy sa...

Ojoj.. Within Temptation - Black Symphony är helt klart värd att lyssna/titta på. Klart mäktigt med Symfoniorkester till deras rock. (samma stuk som Nightwish)