lördag 24 januari 2009

Övning ger färdighet


Såg på Nannas blogg att hon tyckte de va (för) många knappar på nya fjärren. Så nu har jag lärt den funktionerna från fyra andra, så nu tycker i alla fall jag de framstår som ganska få... Knappar alltså. Känns förresten lite knas att januari inte ens är slut och jag har förbrukat prylbudgeten för 2009 mer råge. Jaja prylgalen som jag är så lär jag väl inte klara mej hela året ut i alla fall. Humm kom just på att jag nog skulle behöva en kabel till ipod-prylen i bilen, så jag slipper ha ipoden i bagagen, Och sen... NEJ FY!! inga sådana tankar mer.

4 kommentarer:

Martin sa...

Konsumera mer!! Se det som att du hjälper världsekonomin :D

Anonym sa...

De rätt, klart du ska ha lite fler prylar!

Wicked sa...

nyfiken fråga... är det en panasonic fjärr jag skådar..till en projje??

Jimmy sa...

Martin & Mattias. Ja de är klart, nån måste ju konsumera om för att hålla världsekonomin rullande. Annar blir ni ju av med jobbet grabbar.
Wicked. Rätt