lördag 2 maj 2009

Lördag och fint väder


Idag vet jag inte riktigt av jag ska hitta på. Nanna bestämde sig igår vid typ midnatt för att hon och Kristoffer skulle ut och jaga ödehus idag.. Och känner jag henne rätt så kommer hon inte hem förens sent ikväll någon gång. Och då brukar hon bli sittande mer eller mindre okontaktbar framför datorn i några timmar.
Jag antar att det har börjat ta slut på hus i närområdet, så dom måste åka längre och längre för att hitta nått nytt. Jag har hört att det pratas om att dom ska åka på en weekend-resa till Skåne nästa helg...
Själv skulle jag behöva riva upp lite staketstålpar, olja altanen, och skrapa färg från förrådsdörren. Men jag vet inte om jag känner mej upplagd för det idag. Man kanske istället skulle kolla om bror är hemma, så skulle jag kunna packa tandborsten och ett par fillingar och åka dit. Jaja den som lever får se.

Inga kommentarer: