onsdag 18 februari 2009

Börjar bra

Jaha... denna dag börjar bra, INTE. Först stänger jag av klockan nästan i sömnen, och sover vidare. Detta börjar i och för sig bli en vana nu. Jag får nog börja med tricket att tända lyset. Det fungerade ganska bra ett tag i alla fall.
Flyger upp ur sängen med ett fult ord hoppands ur min mun.
Flyger in i duschen, fixar frukost att ta med till jobbet och allt annat som måste fixas på morgonen.
Det är inte förens jag sitter i bilen som jag inser att jag nätt och jämt kan vrida på huvudet för att det gör så ont i nacken.
Nu sitter jag bara och väntar på att någonting mer ska gå fel.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig morgon, ett trick är att ställa klockan på golvet en bit bort från sängen. Så man inte kan stänga av den utan att halvt hasa sig ut sängen.